Friday 11 August 2017

Harmony layout

Cześć,

na dziś przygotowałem layout z papierów z najnowszej kolekcji 'Vintage moments'. Jako bazowy papier wybrałem arkusz 'Old letters', na którym stworzyłem tło i kompozycję.

Hi,

for today I prepared a page with newest papers collection 'Vintage moments'. I use 'Old letters' papers as a base and I created on them backround and composition.


Do stworzenia tła użyłem farb akrylowych nałożonych przez maskę oraz literek z czarnego gessa również stworzonych dzięki masce. Dodałem nieco odbitek stemplowych i na takiej bazie zacząłem tworzyć kompozycję.

I created backround with acrylic paints, which I put with stencil. On them I added a letters from stencil with black geccko. I added a little bit stamping and on this base I started create a main composition.








Produkty: / Supplies:




Uściski,

Hugs,

Dawid


1 comment:

  1. I saw this on facebook. I came to your blog wondering how you created your background. It looks awesome!

    ReplyDelete