Wednesday 16 October 2013

Nowe kwiaty 13 arts - New 13 arts flowers & CANDY

Moi drodzy, w związku z awarią na Facebooku, zapraszam na kwiatowe candy tutaj, do wygrania dwa zestawy wybranych kwiatów handmade. Zapisy na candy poprzez podanie adresu bloga przez narzędzie Inlinkz na końcu posta, nie mam żadnych innych wymagań, ale będzie mi miło, jeśli ogłosicie candy na swoim blogu ze zdjęciem ulubionych kwiatów:)
Zapisy do 20.10.2013. do 23.59:) Losowanie dwójki zwycięzców 22.10.

Because of the failure on our FB Funpage, we announce flowers' candy here. You can win 2 sets of new flowers, just add your blog address through Inlinkz. You don't have to do anything more, but it would nice if you share this info on your blog with your favorite flowers' photo:) You have 4 days to join us:) We will announce winners on the 22nd of Ocober.


NOWE KWIATY 13 arts:
NEW 13 arts FLOWERS:

  
      


      

      

              

      

Życzę powodzenia:)
I wish you luck :)

Ayeeda




31 comments:

  1. no to ja pierwsza, marne szanse ale warto próbowac
    banerek na pasku bocznym na moim blogu
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Piękne kwiaty, z przyjemnością się zapiszę :)

    ReplyDelete
  3. Pięknych kwiatów nigdy za wiele :)

    ReplyDelete
  4. zgadzam się z dziewczynami, kwiaty piękne ... aż trudno wybrać jedne, które się podobają ;)

    ReplyDelete
  5. Nie jestem 13 to moze cos wygram ;)

    ReplyDelete
  6. I will certainly promote these flowers on my Blog...

    ReplyDelete
  7. Piękności. Staję w ogonku z przyjemnością.

    ReplyDelete
  8. wrzuciłam info na FB. Piękne kwiaty - moje ulubione te ostatnie :)

    ReplyDelete
  9. kwiatki prześliczne :) banerek zamieszczony po prawej stronie :) czekam na wyniki :)

    ReplyDelete
  10. Cudne kwiecie :-) Post na http://wykonania.blogspot.com/2013/10/kwiatowe-candy-w-13arts.html
    Serdecznie pozdrawiam!

    ReplyDelete
  11. Kwiatuszki są obłędne :)

    ReplyDelete
  12. Śliczne są te kwiatki! Ustawiam się w kolejce.

    ReplyDelete
  13. prześliczne:) z miłą chęcią ustawiam się w kolejce.pozdrawiam

    ReplyDelete
  14. Z przyjemnością biorę udział w zabawie:) Te kwiatuszki są cudowne:) Pozdrawiam gorąco i trzymam mocno kciuki:)

    ReplyDelete
  15. No to kończę trzeci słupek chętnych do kwiatków - wszystkie urocze ale różowe najpiękniejsze :-)

    ReplyDelete
  16. fantastyczne kwiaty

    ReplyDelete
  17. Piękności! Moje serce zdobyły te w błękicie :) Banerek u mnie na pasku bocznym http://pasje-iluszki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Wszystkie kwiatki są piekne, ale różowe oraz białe podbiły moje serducho.

    ReplyDelete
  19. różowe, różowe, różowe!!! :) tak jak w bannerku :)
    http://scrapoteka.blogspot.com/2013/10/kwiatowe-candy-w-13-arts.html

    ReplyDelete
  20. Oczywiście wszystkie są wyjątkowe, ale mnie najbardziej urzekły papierowe białe i różowe

    ReplyDelete
  21. Gdyby szczęście uśmiechnęło się do mnie byłabym przeszczęśliwa. Nie mam swoich ulubionych, wszystkie mają to coś, co przyciąga mój wzrok. Wspaniałe kwiaty.Obserwuję , biorę udział w waszym Candy, banerek wisi..i wspaniale się bawie. Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  22. Cudowne kwiatuszki, te pierwsze genialne!!! Info udostępniam :)))

    ReplyDelete
  23. http://siljia.blogspot.com/ Wszystkie kwiatki są piekne

    ReplyDelete
  24. prześliczne kwiaty. A ja kocham je używać w swoich kompozycjach.
    Banerek zamieściłam na pasku bocznym: http://wioletta-jc.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  25. Piękne kwiaty, marzenie.....ale warto marzyć, może szczęście się uśmiechnie ;)
    http://karteluszki-reni.blogspot.com/

    ReplyDelete